Reklama wielkoformatowa – czy warto w nią zainwestować?

Reklama wielkoformatowa – czy warto w nią zainwestować?

Komunikaty firm
12 grudnia, 2022
55
joe-yates-Cc4sToR2Oc0-unsplash

Już od dawna w przestrzeni publicznej możemy spotkać reklamy w różnej formie. Reklamodawcy wciąż prześcigają się w metodach promocji, by wyróżnić się na tle konkurencji. Często okazuje się, że tradycyjne rozwiązania takie jak reklamy wielkoformatowe działają najskuteczniej. Czy w takim razie warto zainwestować w reklamę wielkoformatową? Odpowiadamy w poniższym artykule!

Reklama wielkoformatowa – najważniejsze zalety

Bez wątpienia tablice reklamowe mają wiele zalet. Pierwszą i jedną z najważniejszych jest stosunkowo niska cena. Choć wiąże się to z kosztami produkcji baneru, jego montażu i wynajmem miejsca pod całą konstrukcję reklamową, to dobrze zaplanowany baner może szybko się nam zwrócić. Co więcej – istnieje wiele droższych form marketingu, które nie przynoszą tak dobrych rezultatów.

Kolejna zaleta to możliwość użycia baneru wielokrotnie. Demontaż konstrukcji jest dość prosty, dlatego bez większych problemów możemy za jakiś czas powiesić reklamę ponownie lub w innej lokalizacji. Ostatnia zaleta ma największe znaczenie dla reklamodawców – skuteczność. Nie jest tajemnicą, że banery skutecznie przyciągają wzrok klientów i pozwalają na zapamiętanie marki lub reklamowanego produktu.

Jak zrobić dobrą reklamę wielkoformatową?

Baner reklamowy, który promuje usługi lub produkty firmy, jest świetnym rozwiązaniem pozwalającym na dotarcie do szerszego grona potencjalnych odbiorców. Jak w takim razie sprawić, by zainwestowane w kampanię środki promocyjną nie zostały wydane na marne? Musimy sprawić, by nasza reklama wyróżniała się na tle konkurencji i znalazła się w odpowiedniej lokalizacji. Warto sprawdzić ofertę https://www.znajdzreklame.pl/reklama-wielkoformatowa – to firma, która ma bogate doświadczenie w tworzeniu tego typu banerów.

Poza tym zalecamy już na etapie projektu pomyśleć o podświetleniu. Wówczas reklama będzie przykuwała wzrok nie tylko w dzień, ale też nocą – zobaczy ją większa ilość osób.

Jakie są rodzaje tablic reklamowych?

Możemy wyróżnić kilka rodzajów tablic reklamowych. Zazwyczaj stosuje się podział na grupy:

  • tablica podświetlana,
  • tablica nieoświetlona,
  • tablica stała,
  • tablica mobilna,
  • tablica dwustronna,
  • tablica jednostronna.

Który z tych rodzajów wybrać? Przede wszystkim istotne jest, aby wybrany przez nas nośnik został zamontowany zgodnie z prawem i był bardzo dobrze widoczny dla odbiorców.

Co jeszcze wziąć pod uwagę podczas organizowania kampanii?

Tworząc reklamę wielkoformatową, pamiętajmy też, aby tablica powstała we współpracy z doświadczoną i profesjonalną agencją. Wówczas projekt będzie przygotowany rzetelnie. Bardzo istotne jest określenie celów kampanii reklamowej już na początku współpracy z agencją.
Stosujmy chwytliwe środki przekazu, które są przystępne dla każdego odbiorcy i umieśćmy nośnik w dobrym, często uczęszczanym miejscu. Pamiętajmy jednak, że sama reklama wielkoformatowa nie jest gwarancją sukcesu marketingowego. Należy połączyć tę formę z innymi kampaniami promocyjnymi, aby otrzymać dobre efekty.
Odwrócenie skutków nieprzemyślanej kampanii oraz odzyskanie zainwestowanych w nią środków jest niemożliwe. Dlatego tak istotne jest, aby wszystkie szczegóły związane z reklamą wielkoformatową zostały ustalone już w początkowej fazie projektu.



Dodaj komentarz lub opinię

Informacja: wszystkie komentarze i opinie dodawane na forum publiczne są moderowane.